Czy jest możliwa bezpłatna promocja sklepu internetowego w mediach społecznościowych?

Czy jest możliwa bezpłatna promocja sklepu internetowego w mediach społecznościowych?

Na rynku e-commerce nieustannie rośnie konkurencja, dlatego tak istotny jest wizerunek naszego sklepu w internecie. Media społecznościowe to świetne narzędzie do promocji i budowy silnej marki e-sklepu.

Formy promocji w social media

Zanim zdecydujesz się na płatną reklamę w internecie zadbaj o wartościowy content na Twojej stronie. Daruj sobie standardowe opisy sprzedażowe i zainteresuj swojego użytkownika opowieścią o swojej marce. Firma która kreuje spójny wizerunek firmy zdobyć lojalnych klientów którzy chętnie wracają. Aby urozmaicić publikowane treści można zastosować:

  • Ciekawe konkursy – nagrodą może być zniżka na zakupy w naszym sklepie lub gadżety.
  • Wydarzenia – różnego rodzaju promocje lub wprowadzone nowości. Takie komunikaty zawsze zwracają uwagę użytkownika.
  • Kupony rabatowe – udostępniaj rabaty swoim fanom a z pewnością wkrótce ich liczba znacznie wzrośnie.
  • Wideo poradniki – klienci lubią filmiki i chętniej zakupią produkt mogąc wcześniej obejrzeć jak on działa.
bezpłatna promocja w mediach społecznościowych

Kolejną ważną kwestią w obsłudze profili w mediach społecznościowych jest obsługa klienta. Tego typu portale obecnie odgrywają szczególną rolę w komunikacji z klientem. Jest to chętnie wybierany sposób na wysłanie wiadomości z pytaniem, na które klient oczekuje szybkiej odpowiedzi. Często profile firmowe stają się Biurem Obsługi Klienta. Odpowiadając użytkownikom należy pamiętać o dwóch podstawowych zasadach:

  1. Nie odsyłaj klienta – jeżeli użytkownik wybrał tą drogę na skontaktowanie się z nami to znaczy, że oczekuje uzyskania odpowiedzi za pośrednictwem tego kanału. Odesłanie go do innych osób lub miejsc może go zniechęcić.
  2. Szybka odpowiedź – jeśli klient szybko otrzyma odpowiedź z pewnością odbierze naszą firmę jako profesjonalną i godną zaufania.

W celu pełnego wykorzystania mediów społecznościowych powinniśmy umieścić w e-sklepie oraz w newsletterze odnośniki do naszych firmowych profili. To samo dotyczy się odwrotnej sytuacji. Jeśli chcemy odesłać użytkownika social mediów do naszej witryny sklepu internetowego koniecznie trzeba umieścić adres strony w informacji o firmie.

Zobacz też:

Niewykorzystany urlop

Lista obecności

Odprawa dla pracownika

Polecamy:

nKatalog.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *